2013. január 25., péntek

Gyömbéres muffin

Kedvet kaptam a gyömbérhez, vettem is egy szép darabot. Ezután beírtam az internetre, hogy gyömbéres süti...ezt a muffin formát sorsolta a google...a Krisna- völgyből...




Hozzávalók...mindenféle vicces alapanyag: 350g liszt, 200g cukor, 1kk. só, 1tk. sütőpor, 100ml. olaj, 100ml. tej, 100ml. víz, 3ek. mazsola, 60g reszelt gyömbér, (1kk. kurkuma, 1 narancs! éppen nem volt a háznál) curryt és 1 citrom levét használtam. 
Tettem még bele szárított narancs virágot, mert az szépen hangzik...ja és ánizs magocskákat...
Gondoltam, ha rossz ízű lesz, megeszi a kutya!!!








Egy nagyobb tálba összedobálom az alapanyagokat, a citrom levét belenyomom, átkeverem, papírformákba töltöm...180 fokos sütőbe teszem, kb. 30  percig sütöm.




A kutyának nem jutott...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése