2012. május 18., péntek

Tortilla fetával és kukoricával


Egyik kedves olvasómtól kaptam ezt a receptet, ma végre elkészítettem és lefotóztam. Íme…

Tortilla fetával és kukoricával:



Hozzávalók:
350g burgonya
2 ek. olívaolaj
1 vöröshagyma, felaprítva
1 cukkini durvára reszelve
200g kukorica(lecsepegtetve) konzerv…(én vajban pároltam a kukoricát,nem volt konzerv itthon)
6 tojás
só,bors
100g feta, szétmorzsolva
pirospaprika a tálaláshoz


Elkészítés:
1. Pucoljuk meg a burgonyát és vágjuk 1x1 cm kockákra.
2. Tegyük a burgonyát forrásban lévő sós vízbe és főzzük öt
percig,majd öntsük le a levét.
3. Kis olajon pároljuk meg a hagymát,majd adjuk hozzá a cukkinit és a
kukoricát.


…itt telefonos segítséget kértem a recept beküldőjétől, aki szerencsére otthon volt :D

3,5. hozzá keverjük a burgonyát
4. Kissé verjük fel a tojásokat és ízesítsük sóval,borssal.

 
5. Öntsük a tojást serpenyőbe, szórjuk meg fetával, majd hagyjuk 4-6
percig összeállni.

  


6. Közben melegítsük elő a sütőt, és süssük benne a tortillát 2-3
percig, amíg szilárd és aranybarna nem lesz.
7. Szórjuk meg pirospaprikával és vágjuk szeletekre. (én mindent megszórtam pirospaprikával:)

A tortillát forrón vagy melegen tálaljuk.

Lusta asszony voltam, "gyári" gluténmentes tortilla chpissel tálaltam. A házi készítésű chips receptje itt.


Fincsi, gyors ebéd kerekedett belőle. Köszönjük a receptet :)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon érdekes ez a recept,de a hozzávalókból ítélve bíztos finom lehet:)

    VálaszTörlés