2012. március 1., csütörtök

Díj

Köszönöm ezt a szép díjat Bibimóninak! Megtisztelő, hogy a kedvencei között lehetek! :)



Szeretettel továbbítom, a kedvenc blog íróimnak és rajzolóknak :)

1.  Partfal
2.  Lenka blogja
3.  Vajaspánkó
4.  belso-ginko
5.  ginaszabo

Szabályok,a díj továbbadásáról:
 

1. Linkeld be annak a blogját, akitől a díjat kaptad.
2. Tedd ki a díjat a blogra.
3. Jelölj meg öt, kétszáznál kevesebb követővel rendelkező bloggert, akinek a    díjat tovább szeretnéd adni.
4. Írj egy hozzászólást az öt díjazottnak, amelyben értesíted őket a díjról.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  2. Megleptél!
    Köszönöm!

    Elárulnád mióta olvasgatsz nálam?
    Buktáim még hagynak kívánni valót maguk után, de csiszolom tudásom, mire kisebbik unokám, a most fél éves Simon Péter /közel 10 kg és még csak szopizik) bukta kóstolgató lesz már remekművekben haraphasson!
    Úgy látom érdemes nálad alaposan körülnéznem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régebben, amikor még nem blogoztam, jártam nálad. Most vettem észre, hogy Te vagy Partfal :) és itt vagy a követőim között. Egy etetőt kerestem a neten, és megtaláltam a Jómadaraknak bejegyzést, akkor találtam vissza...
      Gratulálok a gyönyörű unokádhoz :)))

      Törlés
  3. http://partfal.blogspot.com/2012/03/fejtores.html

    VálaszTörlés
  4. Kedves Mindenki!

    Jó pap is holtig tanul, hát még az olyan technikai ügyetlenkék, mint én. Tegnap hajnalban jutott eszembe (sose jobbkor), hogy link-ként kellett volna beillesztenem blogtársaim elérhetőségét!



    Ami késik nem múlik!

    Szeretettel üdvözlöm a díj küldőjét, és jobb későn, mint soha jeligére felhívom kedves kedvenceimet, hogy az illendőség kedvéért adják tovább ...

    (Írhatnám azt is, add tovább, mert szamár maradsz....)

    De ezúttal bevallom én voltam csacsi!

    VálaszTörlés