2012. március 26., hétfő

Bolt a Meskán

Elkészült a bolt.    Nem bírtam ki!
Valami olyat is ki kellett próbálnom, ami nem tűnik el egy feneketlen bendőben. Nem lehet megenni, viszont szép, hasznos (vagy haszontalan) ...




A magam szórakoztatására, mindenféle apró “kreatívkodást” találok ki. Soha nem bírok ernyedt végtagokkal, órákig ücsörögni.

Szeretném kipróbálni,  tetszenek-e ezek a dolgok másoknak is. A család egy kicsit elfogultabb kategória :)))

Legyen egy bolt, ahol mindenki megnézheti.
Ezután rátaláltam a meskára (gondolom többeknek ismerős a hely), és már minden ment a maga útján.
A fondant rózsák eszembe juttatták, hogy pár éve, díszes babaruhákat varrtam a gyerekeknek. Szatén-organza-muszlin rózsát szeretnék varrni! Gyöngyözni, szalagozni! Az nem ehető :)
Szaladtam Anyukámhoz, megkértem, hogy varrja meg a ruhákat ...mégis csak Ő a profi a varrásban. Én rózsákkal, gyöngyökkel, csipkékkel szeretnék foglalkozni. 
Ezután festettem, hímeztem...hámoztam :)

...egy kis ízelítő

... többi a Meskán!

5 megjegyzés:

  1. A Meskán bárki nyithat boltot, aki saját készítésű dolgot szeretne eladni. Próba-szerencse! Belevágtam... :)

    VálaszTörlés
  2. Ja értem... akkor hajrá!!!
    megyek megnézem mi van ott.

    VálaszTörlés
  3. Meg is néztem... hogy te milyen ügyes vagy gyönyörűek a Barbi ruhák.
    Óra pedig nagyon tetszik,éppen azon gondolkozom,hogy kinek lenne jó ajándékba?
    Sok-Sok Sikert kívánok a bolthoz!

    VálaszTörlés