2012. február 19., vasárnap

Csontleves-csirkés penne-gyümölcstorta és minden más...

Szombaton korán keltünk. 5:30. (Nem értem, miért?!) Hólapátolás után, futottunk egy vicceset a befagyott tó körül. Zuhanyozás után fincsi reggeli, majd irány  bevásárolni. A takarítás még ráér. Délutánra vendégeket vártunk...még sok időnk volt.  Még csak 9 óra. Mi legyen ma az ebéd? ... Legyen egy kis húsleves, utána valami könnyű, a délutáni vendégségre süti. A pénztárnál gondoltam egyet... telefonáltam a barátainknak, hogyha tudnak, jöjjenek inkább ebédre... Mondták, hogy oké. :)))  



 
Rohantunk haza! 10 óra.  A házban csatatér!!! De az az igazi!
A család takarított, én főztem...
Elsőnek a levest tettem fel.

Csontleves

Hozzávalók: Jó sok húsos, és nem húsos sertés csont, 3 nagy sárgarépa, 3 fehérrépa, zeller (egy nagy zeller fele), karalábé, 3-4 gerezd fokhagyma, 1 nagy fej vöröshagyma, 15-20 szem feketebors, 1 krumpli,  só



 
Egy nagy edénybe pakolom a megmosott csontokat,  majd felöntöm őket hideg vízzel. Főzni kezdem. Forrás után, a nagyon csúnya habot lekanalazom a tetejéről. Megpucolom a zöldségeket, nagyobb darabokra vágom és a leveshez adom. A zellert, vöröshagymát és a krumplit egészben teszem a lébe.  Sózom, borsozom...kis lángon főzöm minimum 2 órát. Tálalás előtt átszűröm.

 
Amíg rotyog a leves, gyorsan összedobom a gyümölcstorta tésztáját. Rárakom a pudingot, cukrozott gyümölcsöket és a zselét.



Közben a madáritatót is feltöltjük vízzel...

 

Végül a tejszínes csirkét készítem el. 1 óra előtt megérkeznek  barátaink kislányukkal. 
 
A csatateret eltüntettük, az ebéd rögtön kész. Megfőztem a tésztákat... gluténmenteset és rendes búzalisztest is. (Kivételesen a gluténmentes tészta finomabb lett :)

Ebéd után kávéztunk, sütiztünk, beszélgettünk. Később a gyerekek rohangáltak a hóban...




Jó kis délután kerekedett :)

Szombat este, a barátaink már elindultak hazafelé. Örülök, hogy vendégül láthattam Őket.

... 9 óra...a családom “elhullott”...alszanak...
...én még bírom...egy kicsit  :)))

4 megjegyzés:

  1. Nagyon finom és előkelő ebédet készítettél.
    Biztos vagyok benne,hogy mindenkinek ízlett:))

    VálaszTörlés
  2. You're a SuperWoman!!
    Leforditva: You're a SuperWoman.

    VálaszTörlés