2011. május 15., vasárnap

Bimbós muffin (18+)

Tegnap a Pilisben túráztunk. Kedvem sem volt a konyhához, könnyen előállítható és szállítható sütire gondoltam. Nem akartam, hogy az egyszerűség és a gyorsaság, az édesség rovására menjen... elengedtem a fantáziám... 



Hát, ez lett belőle...  :)))  15db giccses, puncsos, csöcs!


Hozzávalók: 150g liszt (Mantler,Beiker), 1 kk. szódabikarbóna, 3 szép nagy tojás, 150g vaj (margarin), 150g cukor, 1 bögre meggy, 3 ek. rumba áztatott mazsola, 100g étcsoki, 3 ek tej, 1 tasak Dr.Oetker puncsos cukormáz, 1 doboz koktélcseresznye


Robotgépben, kemény habot készítek a tojások fehérjéből, majd egy tálba teszem. A mazsolát rumba áztatom. Bekapcsolom a sütőt kb. 180 fokra. A tojások sárgáját, cukrot és az olvasztott vajat is habosra keverem a géppel, ezután rászitálom a szódabikarbónával összekevert lisztet. Keverés közben tejjel lazítom. Ha ezzel kész vagyok, óvatosan (kanállal!) hozzákeverem a tojásfehérjét, mazsolát, a darabolt csokit és a meggyet.

Muffin formába adagolom a tésztát, és mehet a sütőbe kb. 20-25 percre.


Amikor kihűlnek a muffinok, elkészítem a cukormázat, és “óriási” kreativitással bevonom a sütiket. A végén, egyetlen mozdulattal felhelyezem a koktélcseresznyéket is.


A kirándulás hosszú volt, és gyönyörű.  A végén a muffin is elfogyott...


...és még pár kép







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése