2010. október 20., szerda

Lekváros mufFINOM

Ezt a muffint, már nagyon sokszor elkészítettem, az eredeti receptet régóta nem vettem elő, fejből megy. Ma mégis megkerestem, kiváncsi voltam, mit változtattam rajta a hosszú évek alatt. Rsaci tette fel  a lisztérzékeny.hu ra, 2004.04.15. dátummal... pár hónapra rá letöltöttem....az se most volt. Meg is változott...a muffinba minden belefér.


Hozzávalók: 3 tojás,150g cukor, 150g margarin, 80g liszt (Mantler), 80g liszt (Beiker), 3-4 ek. kakaó, 3 ek. tej, 1tk. sütőpor, 40g étcsoki, lekvár, citromhéj

Bekapcsolom a sütőt kb. 180 fokra. Először kemény habbá verem a tojásfehérjét, majd kiteszem egy tálba. A tojássárgáját a cukorral és az olvasztott vajjal kikeverem, hozzáadom a sütőporral összekevert liszteket. 



Tejjel lazítom, belereszelem a citrom héját. Villával keverem bele a tojásfehérjét.,rászórom a csokidarabokat, és a kakaót. A muffin sütőformát kibélelem papírtasakokkal, és kb 1 ek. tésztát teszek mindegyik aljára, majd 1 tk. lekvár, és újra tésztát.



20-30 percet sütöm. Gyors, finom süti, amit mindenki szeret.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése