2010. október 8., péntek

Currys sárgarépaleves almával

Ezt a levest, curry imádóknak ajánlom. Kedvenc leveses szakácskönyvemből írtam ki a receptet, megfőztem, és nem csalódtam benne. Krémleves mániás vagyok...


Hozzávalók: 2 tk. napraforgó olaj, 1 ek. curry por (bátrabbak csípősből is készíthetik), kb.300g sárgarépa (3 szál), 1 nagy vöröshagyma, 1 savanyú alma, 3/4 l húsleves (kocka is lehet), só, bors, joghurt (a tálaláshoz).



Apróra vágom a sárgarépát,(apróbbra mint én a répát) hagymát és az almát. Felmelegítem az olajat, beleszórom a curryt, és 2-3 percig pirítom.



Hozzá adom a sárgarépát, hagymát és az almát, alaposan összekeverem. Lefedem az edényt, és puhára párolom a répát. Néha megkeverem, mert a fűszer leragadhat az edény aljára. Amikor megpuhult a  répa, az egész keveréket turmix gépbe teszem (a botmixer, ennél a levesnél nem volt elég), kevés húslevessel felöntve, összeturmixolom. Visszaöntöm az egész sűrű leves alapot a főzőedénybe, és hozzáadom a maradék húslevest. Felforralom, és fűszerezem. Joghurttal tálalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése