2010. szeptember 7., kedd

Madaraink


Nagyon szeretem a kerti madarakat, gondolom ezzel nem vagyok egyedül. Nincs is nálam boldogabb ember, amikor kertészkedés közben, még madáréneket is hallgathatok!

Rozsdafarkú anya

Zöldike



Ezért, odú készítésbe fogtunk... Páromat rávettem a barkácsolásra, amíg fúrt faragott, a gyerekekkel gyorsan sütöttünk egy almás pitét. Két odút tettünk ki, az egyiket széncinegék foglalták el, a másikba (a tetejére) egy rozsdafarkú pár költözött. A feketerigó egy hatalmas babérmeggy bokorba fészkelt. Természetesen más, “vendég “madarak is folyamatosan látogatják a kertet. Legnépszerűbb létesítményünk az itató lett.
Cinke
Rigó



Rozsdafarkú anya
Rozsdafarkú fészek
Rozsdafarú apa
Rozsdafarkú gyerek

3 megjegyzés:

  1. De alanoszak!!!! én is vettem egy madaretetot, kiraktam az ablakomba... de senki sem jott még... :-( Hat... ;ehet, hogy ezek a NYC madarak el vannak itt kenyeztetve...? Na, majd ha jon a brutal tél... ;-)

    VálaszTörlés
  2. Weboldalam statisztikáját olvasgatva meglepve vettem észre, hogy Blogod a Jómadarak lapomra mutató linket tartalmaz. Ennek nagyon örülök, viszont sajnálatos módon a tárhely szolgáltató megszűnt, így ez a cím elérhetetlenné vált. A tartalmat megbízhatóbb helyre kellett költöztetnem, az új cím: https://sites.google.com/site/madarvedelem/
    Üdvözlettel: vorilaci

    VálaszTörlés
  3. Nagyon hasznos weboldalt készítettél, sok segítséget nyújtott. A madárodú "szabásmintáddal" 20 perc alatt készítettünk madárlakot. Köszi az értesítést, átírom az új címedet. :-)

    VálaszTörlés